Jag skulle vilja konservera lyckan och lägga den i en burk, spara den till sämre tider.

Oundvikligen tänker man på andra lyckliga ting när man är i den regnbågsskimrande bubbla jag befinner mig i.
 
 
Festis i solskenet.
 
"Krama mig"-tatueringar en kväll på Peace & Love.
 
TicTac och Yatzy på verandan med en gammal kompis.
 
Journey live.
 
Glass och vårsol, håltimmar och parkvandringar.
 
Ungdomsvandrarhem och rödvin med hallonsoda (ja) i Köpenhamn - förevigat med engångskameror.
 
Utflykter med Linda, med bil, ben och allt som bär oss.
 
Kaniner som buffar på knän och vill ha uppmärksamhet.
 
Klättra i träd trots att man inte riktigt kan.
 
När man hittar bron på kartan efter 10 h irrande i vide, mygg och självömkan med packning och klumpiga fjällkängor som fastnar i varje gren/rot inom en km:s radie.
 
Att bli av med tandställningen efter 6 år.
 
Bästisar i villakvarteren under högstadie-sommarlov.
 
Ciao!

// Catrine
 
Catrine, Mitt i livet | |
#1 - - Hanna:

Men ja ja ja!!!!!!!
Ska förresten fixa det sista med er blogg snart... Har haft dåligt samvete, förlåt!!! PUSS

#2 - - Catrine:

Men Hanna, nej!
Vi ska ha dåligt samvete för att du hjälper oss! Stressa inte, ha fullt upp med att fira nya året, bli aspackad och ha roligt! :D

Upp