Marsresa

En vecka sedan hufvudstaden bredde ut sig under våra skor.
 
Glad Catrine på väg till Stadsbiblioteket som var så vackert! Önskar att det hade varit ännu större.
 
 
Blommor i taket i trappan ned till Emmaus vintage på Söder, en halloncheescake som mitt kort var tvungen att ta sig an på Kafé Muren eftersom de inte tog emot kortbetalning under femtio kronor. Det kompenserades dock av den härliga alkoven som vi placerade oss i och stängde in oss i med vårt bord. Vi hängde där ett bra tag, lyssnade på musik, jag skrev allt jag kom ihåg från Patrick Wolf i februari. Tips! Skriv alltid ned minnen från konserter eller andra stora saker som händer. Att läsa det i efterhand är ju inte som att återuppleva det, men det ger ändå en liten skärva av det tillbaka och jag kommer alltid på mig själv med att sitta och småle åt minnena. 
 
På Espressohouse korsningen Rådmansgatan/Sveavägen spenderade vi vår sista morgon vid ett litet runt bord med surdegsbröd, yoghurt och kaffe och helgens spotifylista i öronen (C har ju så fräcka lurar nu som man kan seriekoppla!). 
 
Auf Wiedersehen
 
//L
 
 
Inspiration, Violflickorna | |
Upp