Two guys, a girl and a pizza place.

 
Vad som nog var Ryan Renolds genombrottsroll, karaktären Berg i milleniumskiftes-serien "Two Guys, a Girl and a Pizzaplace". Vad som nog också satte hans smått hysteriska kroppsmimik på kartan. Det är just den som gör honom till en av mina favoriter, hans roller i Van the Man och Waiting är klockrena. Sedan ska jag inte mygla med att jag hittade honom genom The Proposal och tyckte att han var skamligt snygg, så upptäckten av hans vidare verk var egentligen bara en jakt på mer ögongodis i form av rom-coms. 
 
Så äntligen hittade jag ett sätt att se serien, har letat efter den rätt länge. Efter 2,5 avsnitt är jag inte superimpad och inser varför den inte hänger kvar i dagens tv-serie-snack. Men, det har ju hänt innan att man avgudat det som inte varit en publiksuccé (My So Called Life (1994-1995) som fint exempel), så jag ger inte upp riktigt än.
   Återkommer med resultat.
 
 
 
 
Ciao!
 
// Catrine
 
Catrine | Ryan Renolds | |
Upp