Tre härliga

Oj, jag var väldans mycket mer trött än jag trodde. Så jag lämnar er med tre härliga bilder (i mitt förevigt favoriserade tema svart-vitt) istället för något konkret/smart/långt/högtravande. Är det okej? Nåväl, kan kommentera bilderna lite snabbt också, så att mina inlägg inte tas över fullständigt av bilder - annars en synlig trend på senaste för min del. 
 
 
 
 
Linda och jag uppe på Ryda Klint i Borås, där vi endast kvarstannade kort pga bitande kyla men ändå fick ihop några riktigt bra (enligt oss) bilder till nylanseringen av vår uppdaterade blogg.
 
 
Stockholm med gymnasieklassen 2012, här över en öl på en pub vid Järntorget. Lite suddig, väldigt i ögonblicket och väldigt indränkt i blixt. Men trots Alexandras stängda ögon (kanske t.o.m. just därför) är detta en av mina absoluta favoritbilder i hela biblioteket.
 
 
Långprommis och oseriöst styrkepass på Kransmossen med två maffiosor. Välbehövd, kommer jag ihåg denna promenad som. Här: vi försöker ta en solig bild att skicka till fjärde och sista maffiosan Linda för att bevisa vad hon går miste om genom att inte delta.
 
// Catrine
Catrine, Dröm, lycka och längtan | |
Upp