Önska kan man väl alltid...?

Urban Outfitters, känner ni till dem? De säljer allsköns kläder och prylar och det senaste har jag varit helt uppslukad av deras sortiment! Jag skulle kunna inreda hela mitt hem med saker därifrån. Vinylspelare, sidobord, kameror, soffor, vinylställ och massa annat fint! 
 
Här är några saker som jag har tittat ut på senaste:
 
Skivspelare med retrokänsla, ligger helt klart högt på listan!
 
Mysiga matlådor, min legolåda duger till mycket men det är bra att ha olika storlekar (särskilt om det står trevliga meddelanden på dem...)
 
Det här vackra kakfatet för tankarna till min favoritbok från när jag var barn - dinosaurier! Jag har alltid varit barnsligt fascinerad av dessa förhistoriska varelser och att ha en i mitt kök vore ju drömmen!
 
Våriga salt och pepparströare
 
Matbok, att minska stress med mat - mycket intressant!
 
Den här polaroidkameran har jag velat ha ett bra tag! Underbaraste färgen!
 
Alla prylar finns på Urban Outfitters hemsida!
 
Happy shopping!
//L
 
Kultur, Linda | |
Upp