Hej och välkomna till min torsdag

God förmiddag, kära läsare! Ni är allt ett par stycken som kikar in här och det tycker vi är så himla roligt! Kände att jag ville säga det. Hur som helst, idag hade jag tänkt att ni skulle få följa med mig hela dagen. Live, om ni så vill. Häng på, vettja! VI börjar med lite pluggerier.
 
Jag börjar pluggsessionen med lite härlig prokrastinering. Scrollar igenom mina favoritbloggar, skickar lite mejl, sneglar på hipstriga män och småbarnsmammor. Platsen är Babettes och tiden är 11:42. I lurarna spelar Ship to Wreck med Florence + the Machine. 
 
 
Det har ösregnat hela morgonen, men nu tycks himlen ha spruckit upp, för det ljusnar utanför fönstrena. Jag har just hämtat påtår och förberett min handbok Litteraturens Historia i Världen för att ytterligare förkovra mig i naturalismens under, huvuddrag etcetera, etcetera. Som ni säkerligen märker prokrastinerar jag fortfarande och indiemusiken har bytts mot latinosvängig musik i form av Bailando med Enrique Iglesias.
 
Catch ya later!
//L
Gathering, Linda, Linköping/LiU | |
Upp