EN PLATS ATT ANDAS PÅ

Här kommer ett knippe bilder från gårdagens morgonpromenad! Vid något tillfälle stannade jag upp och bara lyssnade på ljuden från naturen (och försökte stänga ute det tysta brus som indikerade den närliggande civilisationen). Vid sådana tillfällen kan jag fundera för mig själv över vad som fanns på just den platsen för, säg 500 eller tusen år sedan? Jag föreställer mig långhus, klinket av en smedja och dovt dunkande av hästhovar... ah! Such bliss. 
 
 
Efter att Catrine släppt av mig vid Coop korsade jag Haningeleden och var plötsligt inne i...
 
 
Tinnerö eklandskap! Se bara, lugnet riktigt sprider sig tills...
 
 
...man tittar åt andra hållet. Nåja, det är trots allt praktiskt att det ligger så nära, om än oromantiskt.
 
 
Här tänker jag att skogsrået bor.
 
 
På den här ängen springer älvorna omkring under tidiga morgnar...
 
 
Mer promenad åt folket!
//L
 
 
Inspiration, Linda | |
#1 - - Anna:

Nicely! :-)

Svar: Så härligt och välbehövligt! //L
Linda & Catrine

Upp