FÖREMÅL, MÖBLER, HUSTRU OCH SKRÄCK FÖR KRIGET

Så, vad händer egentligen på daglig basis nu för tiden? Det är ett nytt år och vi har till och med gått in i februari (vad hände där?).
 
-Jag börjar känna suget efter de där varma, men morgontrötta-ända-in-på-förmiddagen-solstrålarna under tidig vår som påminner om den andra sommaren på gymnasiet när det var 25 grader i mars och skolgårdsgruset gjorde en reva i favoritjeansen. 
 
-I huvudet har jag ett färdiginrett kontor där jag kan sitta och jobba med viktiga saker. En sådan där ovanlig plats där idéer faktiskt blir verklighet.
 
-Jag tänker på försommar, 60-tal och Juliette Greco 
 
-Jag stressar/taggar inför B-uppsats 
 
-Vill fylla livets väggar med konst och vackra ting.
 
-Ibland målar jag. Ibland blir det bra. 
 
-I teoretiska böcker läser jag teorier om litteratur som verkar handla om livet självt. Vilket om man tänker efter egentligen är ganska intressant. 
 
-Känner för att ta en riktigt lång promenad kring udden vid min morfars stuga.
 
 
Frukostdans
 
 
 
60-tal i An Education
 
 
En halvstormig varbergsstrand
 
 
Bildström
 
 
Litteraturteorier och kaffe
 
 
Kontorsdrömmar
 
 
Linda, Vardagligt | |
Upp