UNE AUTRE MATIN - ANOTHER MORNING

Igår morse gjorde hittade jag för en stund tillbaka till en morgonrutin jag hade kring förra årsskiftet; att gå upp på morgonen och läsa. Innan frukost, innan alla dagens måsten och bekymmer hopar sig, innan resten av världen vaknar. 
 
Just idag läste jag lite ur Livet går vidare av Karin Wahlberg, nummer två i serien jag började läsa förra hösten. Jag får rätt sömniga vibbar av titeln men än så länge är boken åtminstone i samma klass som sin föregångare.
 
Morgonljuset var magiskt...
 
...precis som frukostägget.
Vid närmare eftertanke är ägg alltid magiskt.
 
Överanvänder för övrigt min nya tekanna och har fått för mig att groddar är gott på smörgås. 
 
Glad tisdag!
//L
 
Inspiration, Linda | |
#1 - - Sandra:

Alltså den tekannan <33

Svar: Åh, tack! Ja, visst är den fin! *hjärtögd emoji*Den kommer från TGR :)
Linda & Catrine

Upp