UPPSATSER OCH NOBLA RIDDARE

Att komma från ett handledarmöte helt proppad av inspiration och motivation är ju det bästa kvittot på att man håller på med rätt sak här i livet! Om jag blir forskare endera dagen, är det sådant här jag kommer få hålla på med jämt och ständigt då? Sign me up. 
 
För att förtydliga ska jag nu börja skriva på min B-uppsats som kommer handla om medeltidslitteratur. Det är ungefär så långt jag har kommit än så länge då jag måste precisera en frågeställning, fundera över analysmetod och hitta material innan något skrivande kan börja men det lutar åt att uppsatsen kommer ha någonting med detta att göra:
 
För en som verkligen älskar att grotta ner sig i saker och ting är detta ett drömscenario för mig. Gamla sägner och sagor tycker jag är bästa kombinationen av litteratur och magi <3
 
 
//Övertaggad violflicka
Inspiration, Linda, Linköping/LiU | |
Upp