ATT KOMMA HEM

Förra veckoslutet åkte jag till Borås för att jobba lite. Det blev ett ganska hastigt besök eftersom jag var tvungen att åka tillbaka på fredag eftermiddag eftersom vi skulle ha en liten sjungning med kören. Catrine servade mig något kopiöst den eftermiddagen. Först blev jag hämtad på resecentrum och det bjöds på picknick i bilen där jag också fick en färdigpackad väska med outfit för sjungningen, vatten och en smoothie och sedan blev jag avsläppt inför sjungningen (som gick fint, roligt!). När jag kom hem möttes jag av ett litet paket på köksbordet med tillhörande lapp...
 
...och i låg den här fräsiga skivan! Har inte hunnit lyssna på den än, men väntar spänt tills jag får tillfälle.
 
 
Just bredvid fanns också detta gulliga:
 
Stelnat stearin från ett gigantiskt blockljus som har stått på en tallrik där det fina mönstret har följt med.
 
Sådant fint kan man mötas av när man kommer hem.
//L
Linda | |
#1 - - Anna:

Nicely, Ni är fina mot varandra*********

Upp