AXPLOCK I FEBRUARI

I februari återupptäckte jag promenaden.
 
Månaden har varit smockad med promenader, både ensam och med sällskap men alltid i ljuvligt väder! Jag har pinnat fram genom Tinnerö Eklandskap otaliga gånger men har också hunnit med promenader från stan och hem när bussarna gått dåligt och dessutom en nattpromenad längs Haningeleden.
 
 
Alla Hjärtans dag firade vi ed hjärtpannkakor.
 
Vi har också firat  personer, som Elin!
 
Jag har varit på möte med min mentor och på promenaden dit tittade domkyrkan fram så fint mellan de här gamla husen.
 
Icke att förglömma var vi ju också och såg Markus Krunegård i Norrköping. Mitt första besök där och dit ska jag åka igen, sanna mina ord. Det var liksom kärlek vid första ögonkastet fast jag knappt såg en större del av det... Här är också bilden som Krunegård själv lade ut på instagram, vi sitter några rader ovanför och längre in från hon på vänstra sidan som har armarna i luften! Wey!
 
Och det var lite smått och gott som hände i februari!
//L
 
 
Allmänt | |
Upp