Blackstar

Nu är middagen överstökad, imorgon vankas det födelsedagskalas och i bakgrunden spelar David Bowies sista skiva på begäran av far min. Ungefär så ser läget ut i den stuga där vi denna vecka huserar. Efter en väldigt lugn förmiddag i backen och en halv våffla gled vi mot korvlunch innan vi var några som somnade av ren utmattning fram till tidig eftermiddag. 
           Därefter tyckte vi det var dags för en promenad till en prålig inredningsbutik, en mysig spashop och sedan Stadium där jag häromdagen hittade ett fräsigt linne och idag en äkta hipstermössa. Som jag har letat! 
 
I skrivande stund 
 
 
 
Dessutom köpte jag mig en tidning att bläddra i. Det fick bli en Allt om Trädgård (funkar ju alltid för en liten växtnörd som jag) där det fanns matnyttig info om hemmaodling som jag ju planerar att bli expert på nu i vår. Älskar de små inforutorna med kort och koncis information där allt man behöver veta finns samlat! Har inte tålamod nog att läsa alla långa reportage.
 
En sådan här linnekavaj hade ju varit trevligt att sno in sig i när man ligger och påtar i pallkragen
 
Tips på ätbara blommor! Piggar upp vilken måltid som helst, ju. 
 
Ha de'!
//L
 
 
Linda, Resa | |
Upp