GRYNINGSVY OCH EN FÖRSTA DAG I SNÖN

Igår morse vaknade jag vid halv sex och kunde inte somna om. Jag låg och drog mig en kvart eller så bland lakanen men till slut gick jag helt enkelt upp och fortsatte titta på Gangster Squad som jag började kolla på häromdagen. Där blev jag kvar ett bra tag innan jag tog tag i frukost, sista minuten-packning och annat plock. Tiden kunde inte ha gått långsammare, de fyra timmar som passerade innan det var dags att åka ner till resecentrum kunde lika gärna ha varit en hel dag!
 
Den här bilden är inte från imorse, snarare i onsdags eller torsdags morse, men blev väldigt nöjd med den! Lite morgonfrost, lite husknutar, ett par tallar och ett par fjäderfän som flyger mot gryningen.
 
Nu har vi precis avklarat den första förmiddagen uppe i fjällen. Dagen som började med lätt regn och igenmulen himmel har spruckit upp till lite solsken! Det bådar för en härlig eftermiddag.
 
//L 
Linda, Resa | |
Upp