LITE OM ATT TA BILDER MED EN DÅLIG TELEFON OCH FAVORITER FRÅN ETT GÅNGET ÅR

Jag tycker det är svårt att fotografera med min telefon. Allt som oftast blir bilderna suddiga och även när jag får in bra fokus tycker jag ändå inte att skärpan håller måttet. Nu råkar min telefon också ha ett par år på nacken vilket säkerligen kan bidra en hel del till att kvalisorten på bilderna inte riktigt duger. Dock brukar det åtminstone bli några guldkorn bland alla dessa foton som bara sparas men aldrig används. De hamnar på appen VSCO där jag brukar redigera mina bilder. Där ligger de sedan kvar. Ja, förutom de bilder som någon gång i halvåret åker ut på mitt halvt aktiva instagramkonto @blomsterbalkong. Det är synd, för när jag väl går igenom de där bilderna så tycker jag nog ändå att en del är rätt bra varför jag helt enkelt tänkte lägga upp favoriterna här. Så, ett knippe ögonblick, både gamla och nya, till er denna tisdagsförmiddag!
 
Ett fönster på Vadstena kloster
 
En vintervåffla
 
En av mina absoluta favoritbilder! Från mitt och Catrines favoritkafé i Stockholm där väggarna är fyllda med små citat och meddelanden. Gillar hur blixten faller så hårt mot väggen och ger ett väldigt klart och nästan naket intryck. 
 
Nybakat surdegsbröd i knät en fredag i augusti
 
En rustikt jordig hand efter planteringar
 
Solig septembervy av Norrköping
 
Trapphäng under tidig vår
 
Festminnen
 
Ett hörn på Babettes uteservering
 
Inspiration, Linda | |
Upp