Happy birthday to me!

 I fredags passerade jag  24-strecket. Det firades med pannkaksfrukost och presenter från sambon, en härlig och lugn dag på campus följt av träning och sen middag ute på restaurang på kvällen. Sportlovstider som det är var både den ena och den andra bortrest och det tilltänkta kalaset jag tänkt mig samma dag fick vänta till nästkommande måndag. Det var igår!
  Jag har inte så stor släkt eller familj, och den jag har bor i andra delar av Sverige (och världen), så jag fick göra ett kalas med min egenvalda familj: vännerna! Återigen svårt att få ihop vardagspusslet var det många som föll bort, men desto mer tårta till oss som var där! En maräng/lime curd-historia med kolagrädde och hallon/granatäpplen blev både lyckad i smakväg och såg riktigt kalas-ig ut. Sedan ett experiment på smördeg och choklad fylld med kola - mumsiga men ganska mäktiga knyten blev pyntade med färska jordgubbar.
  Av mina fina vänner fick jag blommor, blom-namnbrickor (kommer en presentation av våra gröna vänner hemma inom kort), lite hudvårdsprodukter och av Allis (ekonomstudent) en helkväll med matteplugg inför Högskoleprovet som jag skriver snart. Var såklart så väldigt nöjd att de bara kom förbi och var med, men presenter tackar man ju inte nej till. Hihi...
 
Tack för en fin kväll, känner mig väldigt älskad och firad!
 
 
 
 (I vårt hem älskas lime! Doften är fa-tas-tisk!)
 
 
 
 
 
 
 
// Catrine
 
 
Catrine, Gathering | |
#1 - - Anna:

Åhh, Grattis i efterskott!!! Härliga bilder! Kram

Upp