Menorca revisited

Hallå i vinterbubblan!
 
I gymnasiet gjorde jag mitt projektarbete i form av en reseguide om Menorca. Resultatet blev minst sagt medelmåttigt, om ens det. Jag var delvis inte alls förberedd när jag och pappa åkte ner och hade därmed varken koll på att det var lågsäsong (okt/nov), någon bra plan för vad jag skulle samla information eller någon struktur. När jag kom hem gjorde jag sedan inte heller alls det jobb som behövdes kring det. Det hela slutade i ett genomrusat projekt som hade kunnat bli så otroligt mycket bättre.
 
Men! Några bra bilder fångade jag ändå, och hittade dessa på en hårddisk häromdagen. Satte mig ner och redigerade lite, sorterade fram vad som kunde vara av användning osv. Så här, som en liten revansch gör jag iaf ett (i jämförelse med de flesta andra foto-inlägg på bloggen) ganska matigt blogginlägg. 
 
Skulle någon bild falla i smaken för er att använda så är det fritt fram, men var då så hövliga att källhänvisa hit. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sista bilden är tagen av min käre far som var så snäll att ta med mig till Menorca för att möjliggöra det här projektet. Har alltid tänkt på Menorca som ett ställe jag vill tillbaka till, men efter att ha sett bilderna kan jag ju  berätta att man kan hitta rätt mycket resesidor i min webbhistorik idag. 
 
Buenos dias!
 
// Catrine
 
 
Catrine, Resa | Menorca | |
Upp