WHERE THE WILD THINGS GROW

Nej hörrni, nu var det längesedan vi pratade blomster här! Således tänkte jag bjuda på en liten kavalkad av de växtligheter som förekommit i Utterlyan på senaste.
 
Jag tänker att vi börjar med melonerna, som växer så det knakar! Nu är de dessutom ännu högre, då jag knäppte den här bilden för kanske två veckor sedan... Dessutom kan ni ta er ett litet kik i krukan längst till vänster där Agnes börjar titta up med sina blad och jämföra med bilden längst ner som Catrine skickade när hon var blomvakt under min fjällensemester för några veckor sedan.
 
 
Samma fredag som jag och Catrine var och såg Melissa Horn på Konsert & Kongress här i Linköping köpte jag på förmiddagen en bamsebukett med tulpaner och extra grönt! Liksom för att det var fredag, fint väder och allt det där.
 
Hittade även den här fina lilla vasen på Lagerhaus för 69 pix! Knipsade av ett blad från Scheffleran och satte i och den sitter där än. 
 
Klart slut från blomstertanten!
//L
Blomster, Linda | |
Upp