Jambo!

Okej, nu gör jag mig tiden!
 
Nej förlåt, det var en lögn.... Saken är följande; jag är så frenetiskt trött på rapportera pch återberätta allt som händer. Det ger inget rum för att uppleva nästkommande upplevelse. Det blir överbelastning och någon typ utav mental bajsnödighet, vilket givet inte resulterar i särskilt välkomponerande skildringar. 
 
Så nu ska jag spendera mina sista dagar här i Kenya, som jag lite halvspontant åkte till för lite mer än en vecka sen, och inte mjölka ur all möjlig kontakt med omvärlden vid varje litet wifi-tillfälle. Men min frånvaro verkar visserligen inte göra så mycket skada, tvärtom (till mitt förtret) gör den under för oss. Våra läsarsiffror har dubblats de här senaste veckorna. Kudos till Linda!
 
Några bilder kan jag dock få med...
1. Morgonutsikt
2. Frukostutsikt
3. Chaka
4. Kenyansk Subaru 
 
 
 
Kwa heri!
 
// Catrine
Catrine, Resa | Kenya | |
Upp