Det är söndag, du ska städa, och du ska ha det så jävla kul!

 
Nej men söndagar är väl inte den ovanligaste dagen att städa och feja på, har jag rätt? Det brukar jag tycka är rätt skönt, eftersom att jag bor med Uttergatans egna musikalstjärna (Linda, inte kaninen) innebär det också att musik av olika slag (LP, CD, radio, Spotify, kasett... you name it) går varma. Pappa undrar varför jag alltid måste ha musik i öronen, här har han svaret:
 
1. Cheerleader - Omi (se tidigare inlägg )
2. Up - Shania Twain
3. Somebody Loves You - Betty Who
4. Come And Get Your Love - Redbone
5. Hey Ya! - Outkast
6. The Way You Love Me - Faith Hill
7. Living On My Own - Freddie Mercury
 
Nu har jag matat inlägg som en automatkarbin, allt för att slippa öppna "Det svenska samhället - Klerkernas och adelns tid". Således skall jag icke bedriva denna improduktiva prokastination någe' mer, utan lämna Eder att undersöka ovanstående listor. Best of luck!
 
// Catrine
   
Catrine | |
Upp