DAN' FÖRE DAN'

Dagen före julafton spenderade vi med att städa och göra i ordning inför kvällens middag. Medan vi höll på och greja under eftermiddagen kom Catrine, Heléne och WIlliam förbi eftersom vi hade bestämt att vi skulle byta julklappar!
 
Av Catrine fick jag den här fina portföljen (infoga hjärtögd emoji)! Fick också fortsättningen på en bokserie jag läser.
 
Av Heléne och William fick jag ett magiskt bokmärke, perfekt till alla böcker jag vill försöka ta mig för att läsa nästa år! 
 
Kvällens middag förtärdes i sällskap med med föräldrar, mostrar och morfar. V åt prinskorv, lite paté, lite sill och en ljuuuvlig saffranspanacotta till efterrätt! Jag och mor min hade förberett med juldukning och plockade sedan fram buffé i köket.
 
Jag hade på mig min  smått 20-talsinspirerade midnattsblåa klänning från Asos och kände mig stundtals lite extra fabulös.
 
//L
 
 
Gathering, Linda | |
Upp